mandag 28. januar 2008

Heei. Mitt navn er Mathilde Wærpen.
Jeg går design og håndverk på Bjørkelangen vgs.
Denne bloggen skal jeg bruke på skole ting.

4 kommentarer:

Hege sa...

Heei ;D Drekking til helga da ;D Det blir kos ;D

Lise1dha sa...

Fin blogg du har Mathilde<3

Simon-1DHA sa...

Du er da en raring sjøl og da :P

^^

cecilie1dha sa...

Så flink du har vært, lille sjarmtroll:) hehe