skip to main
|
skip to sidebar
Mathilde-1DHA
mandag 28. januar 2008
Heei. Mitt navn er Mathilde Wærpen.
Jeg går design og håndverk på Bjørkelangen vgs.
Denne bloggen skal jeg bruke på skole ting.
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
►
mars
(1)
▼
januar
(1)
Heei. Mitt navn er Mathilde Wærpen.Jeg går design ...
Om meg
Mathilde
Vis hele profilen min